ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA, PŘEDMĚŘICE NAD LABEM,

okres Hradec Králové

nadpis sekce zs

Konzultační dny pro žáky 2. stupně

10. 6. 2020

Informace pro rodiče:

  • Žáci byli rozděleni do skupin na základě odpovědi ANO v dotazníku pro konzultační dny 2. stupně
  • Účast na výuce je dobrovolná
  • Školní skupiny se budou učit 1 týdně 3 vyučovací hodiny (Č, M, A)
  • Začátek výuky od dle rozvrhu
  • Oběd pro přihlášené strávníky

KONKRÉTNÍ PODOBA REALIZACE KONZULTACÍ

Skupina Rozvrh

Sraz před školou

1. setkání

Sraz před školou

2. a 3. setkání

6.A rozvrh 8,30 8,50
6.B rozvrh 8,30 8,50
7. ( Aj  Šafrová) rozvrh 8,30 8,50
7. (Aj Schejbalová) rozvrh 8,30 8,50
8.A rozvrh 8,40 9,00
8.B rozvrh 8,40 9,00

 

Dokumenty ke stažení:  
Čestné prohlášení nezbytné pro vstup do školy 

Budou dodržována následující bezpečnostní pravidla:

Doporučení MŠMT – výběr pravidel

OCHRANA ZDRAVÍ A PROVOZ ZÁKLADNÍCH ŠKOL V OBDOBÍ DO KONCE ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020

Cesta do školy a ze školy

Při cestě do školy a ze školy se na žáky vztahují obecná pravidla chování stanovená krizovými opatřeními, zejména:

  • Zakrytí úst a nosu ochrannými prostředky (dále jen „rouška“).
  • Dodržení odstupů 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními (není tedy nutné např. u doprovodu žáka/členů společné domácnosti).

Příchod ke škole a pohyb před školou

Pohyb žáků před vstupem do školy organizuje škola podle těchto principů:

  • Minimalizovat velké shromažďování osob před školou.
  • Před školou dodržovat odstupy 2 metry v souladu s krizovými nebo mimořádnými opatřeními (není tedy nutné např. u doprovodu žáka/členů společné domácnosti).
  • Pro všechny osoby nacházející se před školou platí povinnost zakrytí úst a nosu.

Vstup do budovy školy nebo školského zařízení

  • Před vstupem do školy odevzdají Čestné prohlášení (ke stažení zde, v tištěné podobě k vyzvednutí ve skříni před hlavním vchodem do školy)
  • Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.
  • Všichni žáci i zaměstnanci školy nosí ve společných prostorách roušky.
  • Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 roušky a sáček na uložení roušky.
  • Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny či přípravy.

Ve třídě

  • Neprodleně po přezutí, popřípadě po příchodu do třídy, musí každý použít dezinfekci na ruce. Doporučuje se i předchozí umytí rukou (důkladně 20 až 30 sekund vodou a tekutým mýdlem).
  • Složení skupin žáků se stanoví předem a je neměnné, je nutné vyhnout se jakýmkoliv změnám ve složení skupiny žáků.
  • V průběhu pobytu ve třídě rozhodne vyučující zda nosit roušku, pokud je zachován rozestup 2 metry (nejméně 1,5 metru). Pokud dochází k bližšímu kontaktu (např. při skupinové práci), musí se roušky nosit i ve třídě.
  • Při sejmutí si každý žák ukládá roušku do sáčku.
  • Žáci si po každém vzdělávacím bloku vydezinfikují nebo umyjí ruce ve své třídě.

Při podezření na možné příznaky COVID-19

  • Nikdo s příznaky infekce dýchacích cest, které by mohly odpovídat známým příznakům COVID-19 (zvýšená tělesná teplota, kašel, náhlá ztráta chuti a čichu, jiný příznak akutní infekce dýchacích cest), nesmí do školy vstoupit.
  • Pokud žák vykazuje některý z možných příznaků COVID-19, je nutné umístit jej do samostatné místnosti a kontaktovat zákonné zástupce žáka s ohledem na okamžité vyzvednutí žáka. O podezření informuje škola spádovou hygienickou stanici. Ostatní žáky je pak vhodné umístit do jiné místnosti nebo změnit aktivitu na pobyt venku s povinným nošením roušky, dokud není známý zdravotní stav indisponovaného žáka. Doporučuje se, aby škola měla bezkontaktní teploměr k měření tělesné teploty.

Rámcová pravidla pro poskytování školního stravování v zařízení školního stravování

  • Žáci si odeberou tác s příborem a nápojem, strava jim bude následně vydána.
  • Rouška se odkládá pouze při samotné konzumaci jídla a pití, a to do vlastního sáčku.
  • Před vstupem do jídelny si každý žák umyje ruce či použije dezinfekci na ruce.
  • Jinak se dodržují zvýšenou měrou běžná hygienická pravidla.

Osoby s rizikovými faktory

Ministerstvo zdravotnictví stanovilo následující rizikové faktory:

  • Věk nad 65 let s přidruženými chronickými chorobami.
  • Chronické onemocnění plic (zahrnuje i středně závažné a závažné astma bronchiale) s dlouhodobou systémovou farmakologickou léčbou.
  • Onemocnění srdce a/nebo velkých cév s dlouhodobou systémovou farmakologickou léčbou např. hypertenze.
  •  Porucha imunitního systému, např.
  • a) při imunosupresivní léčbě (steroidy, HIV apod.),
  • b) při protinádorové léčbě,
  • c) po transplantaci solidních orgánů a/nebo kostní dřeně,
  • Těžká obezita (BMI nad 40 kg/m2).
  • Farmakologicky léčený diabetes mellitus.
  • Chronické onemocnění ledvin vyžadující dočasnou nebo trvalou podporu/náhradu funkce ledvin (dialýza).
  • Onemocnění jater (primární nebo sekundární).

Co dělat v případě, že žák patří do rizikové skupiny

Do rizikové skupiny patří žák, který osobně naplňuje alespoň jeden bod (2-8) uvedený výše nebo pokud některý z bodů naplňuje jakákoliv osoba, která s ním žije ve společné domácnosti.

Doporučuje se, aby zákonní zástupci zvážili tyto rizikové faktory, pokud žák patří do rizikové skupiny, a rozhodli o účasti žáka na vzdělávacích aktivitách s tímto vědomím.

SHRNUTÍ PRO ŽÁKY, KTEŘÍ SE ZÚČASTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ OD 8.6.2020

Je třeba dodat následující dokumenty: Dne K dispozici
Čestné prohlášení Dne nástupu do školy ke stažení
ve skříňce před vchodem
Žáci si s sebou budou každý den, kromě potřeb na výuku, nosit:
2 roušky a sáčky na čisté i použité
přezůvky (1.den pobytu ve škole si je vyzvednou ve skříňce)

©2014 Jaroslav Čížek